28 Mayıs 2013 Salı

BİR ÜLKE DÜŞLÜYORUM


BİR ÜLKE DÜŞLÜYORUM

Düşüncelerim ne olursa olsun devletimin, yasaların onları koruduğu

Bir ülke düşlüyorum:

Dinim, ırkım, dilim, düşüncem ne olursa olsun herkesle eşit koşullarda yaşama hakkım olsun;

Bir ülke düşlüyorum ::

Girdiğim ortamda dinim, dilim , milletim sadece beni ilgilendirsin.

Bir ülke düşlüyorum

Değerlerimin devletim tarafından korunsun; halkım bu bilinçle donansın.

Bir ülke düşlüyorum :

Kadın kimliğim sadece özel hayatımda beni ilgilendirsin; toplumumda kadınla  erkeğin İNSAN oldukları İNSAN HAKLARINA SAHİP olduğu BİLİNCİ  halkımın temel kültürü olsun.Bu kültür asırlık çınarlar gibi kök salsın ülkemde..

Bir ülke düşlüyorum:

İstediğim anda istediğim HER ŞEYİ satın alabileyim.

İstediğimi özel yaşamım içinde  istediğim anda içebileyim, yiyebileyim.

Bir ülke düşlüyorum:

 İnsanlarım ve ben ülkemde değerlerimizin, canımızın, malımızın :

devletimiz tarafından korunduğuna koşulsuz şartsız güvenebileyim.

Bir ülke düşlüyorum :

Erkeklerimizin çok içtiklerinde kadınlarını , kızlarını , çocuklarını değil de            KENDİLERİNİ DÖVDÜKLERİNİ duyacağım.

Bir ülke düşünüyorum:

Toplumumda kadınların yasalarla eşine, sevgilisine, topluma karşı gerektiği kadar korunduğu,

Bir ülke düşlüyorum :

Eşine içerek ya da içmeden el kaldırmanın, insan dövmenin aklın köşesine dahi getirilmeye cesaret edilmediği

Bir ülke düşünüyorum:

İnsanın kendi değerinin farkında olduğu ; trafikte canavara dönüşmediği

Bir ülke düşlüyorum :

Trafik cezalarının çok yüksek olduğu, kuralları ihlal etmeye kimsenin cesaret edemeyeceği

Bir ülke düşlüyorum :

Liderlerimin karşı olduğu görüşleri anlatırken insanları aşağılamadığı; hakaret etmediği

Bir ülke düşlüyorum :

Eleştirilerin kişiliklere değil  eylemlere, politikalara yönelik olduğu

Bir ülke düşlüyorum :

Yetki sahibi kişilerin çocuklarımıza insan haklarının korunması, uygulanması konusunda  doğru bir örnek olduğu

 Bir ülke düşlüyorum :

İnançların  sadece ve sadece kul ile Allah arasında yaşandığı; inançların siyasetten uzak olduğu

Bir ülke düşlüyorum :

Bir ülke düşlüyorum liderlerimizin görüşlerini benimsedikleri  zatı muhteremleri ziyaretlerini, kişisel ilişkilerini devlet işiymiş; haber programlarında değil aile sohbetlerinde anlattığı

 

BİR ÜLKE DÜŞLÜYORUM:

İNSANIN İNSANA KULLUK ETMEYECEĞİ

İNSANIN İNSANCA YAŞADIĞI

 

BİR ÜLKE DÜŞLÜYORUM…..

 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder